BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 3, 2010

Kemanisan Gula-Gula Thaqifah

aku adalah seorang thaqifah yang lemah dan tak bermaya. aku sering dipersalahkan dalam pelabagai perkara. aku sudah tak sanggup lagi menahan semua dugaan ini. aku semakin hari semakin lemah. aku sudah tdk berdaya utk menahan kesakitan.

kedengaran lagu 'KILLING ME SOFTLY' itu mmbuatkan hatiku semakin remuk . lagu itu menggambarkan hidup aku sebagai seorang thaqifah. keesokan harinya aku pergi ke sekolah dgn perasaan yg amat tenang. kebosanan yg teramat sgt spt biase aku kesunyian. aku menangis di dalam hati bt seketika. aku terpikir mgapa sku dering kesunyiandan tak dpdulikan oleh org d sekeliling? apa salahku pada merekaaaa?..

aku spt biasa mnyanyi seorang diriaku memang bgitu. hidupku pnuh dgnmuzik, suaraku yang lunak mggambarkan tntang diriku yg mmerlukan seorg kawan.

0 comments: