BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 25, 2010

For the first time.

Jam menunjukkan pukul 11.30 pm. Aku yang nak tido tiba-tiba susah bernafas, sakit dada rasa macam nak mampus. Hey language. Biadap betul. Sorry-sorry. Rasa dah tak tahan. Mengadu dengan angah, angah dengan risau serisaunya macam pisau kene sasau. Dia bawak kete macam ambulan bawak van. Gila laju.

Sampai di hospital, aku dikejarkan masuk ke unit kecemasan, emergency dan trauma. Apa lagi. Dipanggilnya nama aku, and aku masuk lah. Bilik 2. Check punya check, Dia suroh pergi kencing, amek darah and guna bende letrik yang melekap kat badan tah ape namenye tah. ECG kott.

Lepastu. Aku tunggu keputusan darah. Then dia panggil nama aku. Aku masuklah balik ke dalam bilik 2 tersebut. Dia tanya, "adik pernah masuk wad tak?" "tak penah." Time tu aku rasa nak lari dah haha goyang kott. Dahla. Buat ape nak cite panjang-panjang. Wabillahhitaufiq walhidayah Assalamualaikum Warahmatullahhiwabarokatuh.

0 comments: