BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 3, 2010

Gila Comel !

Nak tau tak? Taknak tau sudah. Aku nak cite ni. Harini aku pergi caklempong. Lepastu aku tengok banyak gila baby girl. Comel siot. Aku tibai satu *ceh ceh jahat haha Takdelah. Muka yang comel ni mane main tibai tibai anak orang. Not my taste HAHA.

Okay, baby yang pertama aku dukung. 2 bulan lebih umur dia. Nama dia apa tah. Tapi name die memang sedap ah. Ade Iman lagi. Baby yang kedua, taktau apa nama, main dukung jaa. Comel comel cute miutttttt! Woahh :* haa kan dah kene kiss Muah Muah kiri Muah Muah kanan hee. Ada gambar dengan dia. Tapi kat phone Mirara lah. Haduihh. Nak tau ape aku rase? Excited gila nak ada anak HAHAHA. Memang aku nakkkk sangat jadi mummy. Cuba kau orang bayangkan anak aku panggil aku Mummy ! Gila suka aku. :DD Takpe. Boleh ketepikan. Zaman ibu aku akan bermula pada umur 28 :D

'' Nak dukung dia kejap boleh? Bau baby dia kuat kan? Dia berape bulan? Comelnya dia. Haha tengok dia nangis, comel gilaa '' Apasal dengan aku ni, suka gila tengok baby. Wehhhhhh ! Aku nak anak perempuan. Aku nak jadi makkk !

0 comments: