BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 10, 2011

Realiti Sebuah Kehidupan.

And, aku kat sini menyambung cerita. Cerita yang tak menyeronokkan tapi itu adalah realiti sebuah kehidupan. Rupanya hari ni baru aku sedar, yang aku merungut banyak homework segala tu sampailah ke harini esok dan lusa ada hikmahnya. Aku sentap dengan seorang cikgu matapelajaran aku yang ajar aku ni. Nama tak perlu disebutkan. Sentappp. May take to heart. Tapi. Idk.

Apalagi aku boleh kata, tahun ni merupakan tahun yang penuh dengan cabaran dan dugaan dari Tuhan untuk aku sekeluarga. Aku nak exam. Arrgggh pening kepala aku. Tapi aku akan cuba tangani sebaik mungkin. Jangan melihat sesuatu dari kaca mata sendiri. Kenapa dan mengapa sesuatu kejadian berlaku ada jalan cerita tersendiri. Camtu jugak hidup aku. Aku menyesal lah cakap KENAPE ADE BANYAK SANGAT HOMEWORK? Hai. Entah. Ape aku cakap ni :(

Takde sape yang nak kan kerumitan. Lepas satu, satu yang aku alami. Nt aku sambung. Bye.

0 comments: