BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 31, 2011

It's Been Sooooooooo Longg..

Assalamualaikum, lamanye tak update blog. Memang lame tak update pun. Takde orang nak tanye. Sampai mase aku bukak balik link pelangiqifa ni ade pulak yang menegur. Sepupu aku pulak suruh aku update. Hadoi. Jangan tunggu entry dari aku tau! Kalau kau tunggu belum tentu aku nak update sebab aku memang takde reason yang kukuh. Cuma sifat MALAS je yang ade sekarang.

Why saya lazy sangat? Ini kerana kalau dulu tu aku jadi akak comel duduk rumah. Sekarang? Asyik kelua ATAS URUSAN yang sangat penting. Kalau dulu rajin lah kan blog sana blog sini, merepek sana merepek sini. Kalau dulu tu dah rajin duduk rumah mesti banyak cerita nak cerita kan. Hihii. Ni dah takde dah. Itu lah dia.

Lagipun kalau dulu tu aku down, sikit2 crik blog kan. Ni aku down kawan da ramai sampai ADE KAWAN YANG LUPE AKU. Siap kutuk2 aku kat depan BIG KING <3 aku lagi. Naik downy aku. Tak sangka. Sungguh tak sangka. Big King aku tu pulak pergi layan ape dia cakap kan. Lepastu nak rahsiakan kat aku semata-mata nak jaga hati aku -,- Yang kutuk aku tu jugak kawan yang rapat dengan aku.. tak sangka tak sangka. Tapi takpelah. Nobody is perfect right? ;)

Agak berserabut blog aku ni. Entah apa aku nak cakap kat blog ni ehh? Aiyaa... Okay, I will tell you the stories & my 4 months memories a with my high HAHA. Not now, but later. Hehehe <3

Aku pun tade ape ape cerita menarik nak disharekan. Perjalanan hidup yg mendatar, membosankan...so takde apa nak di storykan. Kadang2 rasa cam nak delete je blog ni sbb aku mcm makin tade hati nak berblogging. I have notting to story about. Bubye :)

0 comments: