BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 1, 2011

I am boring! And changes.

Haven't met him for 7 days now, I'm longing for his existence. I long for him. :(

Mase 2 bulan dulu asyik bergaduh je, naik frust orang tua tu kat aku. Baru tau aku cerewet macam mana, baru tau aku gila mengamuk macam mana, and perangai aku macam mana. Mengada ngada aku macam mana. Terkejutt. HAHAHA.

Aku memang takleh kena paksa nak suruh aku update2 blog ni sebab aku taksuke pakse. Biar perasaan nak update tu datang sendiri, hehe. Tidak akan diberi gelaran qifa rajin menaip lagi. HAHA. Yang lebih memeranjatkan aku, ade yang melayan blog aku yang dah berhabuk ni. Ingat tadi dah takde sape nak layan :P

Entry aku tak habes2 dengan ni kan. Naik boring kau baca. Aku tak de ape ape cite best lah. Ade pun dengan busuk aku tu. Takkan nak cite pulak. Malu laah. Okaylah. Next time if rajin aku update eh? To dear Atiroot, aku dah update dah. Cuti pun dah nak habis ni. Aku punya URUSAN dah start balik. Nak nak pulak lepas cuti. FORM 3 pulak tu. Haihh. Ontahlah. Okaylah. Bye. Assalamualaikum..

0 comments: