BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 1, 2011

You can be happy where you are ; OMAR'S

Alfatihah buat Fadzil binti Azizah.

Marriage is the agreement to let a family happen. SETUJU! And today, if nak tau. Hari aku berjumpa dengan family arwah abah. Memang menakjubkan. Selama 17 jam aku bersama mereka. Walaupun tak sampai sehari, aku dapat rasakan yang family itu benar benar happy.

If you want to be happy, be. Jangan nak campur adukkan perasaan marah benci and everything yang ada kat kepala kita ni. Ingat. Hidup ni bukannya selalu indah. Kalau dah datang yang baik tu, Nikmatilah ia. Saaayang family aku.

Pukul 12 lebih nak pukul 1 dah aku sampai rumah makngah. Aku tukar baju and salam salam dia orang. Lepastu buat cupcakes! So comel, and nak bagitau ni. Cupcakes tu yang ukir and lukis nama nama tu aku tau. Hihihi. Comeel gila kot. Kecik kecik je, punya lama aku buat dengan Kak Ira. Penat penat.

Pagi yang indah, aku bangun pukul 7.30 pagi akibat dikejutkan oleh Mama saya. Gosok gigi sampai berkilat kilat macam kertas kilat lepastu cuci muka guna clorox 99.99% bersih. Ikut pakngah pergi rumah Makndak di seberang sana.. Sampai je aku sarapan makan 4 keping roti jala for the first round, hihi. Japlagi jumpa kembar aku yang pertama. Atirotttttt.

Chit chat chit chat alexander. Aku naik atas. Jumpa kembar kedua aku. Tengah terbungkang tidur. Aku kena tegur aku dah berisi. Muahahaha. Aku memang tak tahan gila time Atirot cakap camtu. Aku nak DIET! Dah boring. Turun bawah tinguk cerita Lilo and Stitch. Memang tak masuk otak aku tinguk cerita tu de, maklumlah. Aku kan dah MATANG. Hahah poyo je. At last. Aku tinguk jugak cerita budak kecik dengan alien biru dia tu. Dah lah hitam. Nasib muka comel. Silap anak Negro je.

Tiba tiba aku nampak something yang bersih. Tinguk punya tinguk, Haziq dah mandi. Dia lah seko umat yang dah mandi time tu. Pergggh handsome siot. Kalau kau bukan cousin aku lah kan. Aku dah usha dah. Lagipun kau bawah umur. Taknak lah usha budak kecik. Hahahahaha. Atirot, Danial, Haziq and Adik Fir lapa. Dia orang ajak aku makan. Aku pun apalagi. Makan lah lagi.. 2 keping aku telan. Hihihi. Kalau ikutkan harini dah 6 keping tau. Ish ish ish. Qifa Qifa.

10.30 pagi. Sambung tidur. Selepas penat kemas and menta darah HAHAHA. It sokay. Aku muda lagi. Gemuk pun tak kesah. Tak kesah ye tak -,- Back to the story. Nak dijadikan cerita, aku bangun balik pukul 1.30 petang. Akibat penat buat cupcakes semalam.

Sampai di rumah Makngah, aku pun jadilah photographer bersama Atirot, Baim, and Kak Ina. Bajet power je aku kan. Paklong bagi camera kat aku. Paklong cakap. Amik semua gerak geri Paklong kemanapun paklong berada. Aku pun follow jela buntot Paklong aku yang handsome tu.

Aku takdapat nak berborak dengan kembar aku yang ketiga tu. Sombong lah dia.. SEDIH aku siot. Tapi takpe. Aku tetap happy jumpa kau. Rindu dekat kembar number 4 aku. Kalaulah dia ada. Dah cukup korum dah 4 DARA PINGITAN. Atirot jelah yang ade dengan aku tadii.

BUT WHATEVER WHERENEVER FOREVER AND EVER PUN, Aku bahagia dapat family sporting macam ni. Aku bangga aku ada family begitu. Aku appreciate aku ada family begini dan begitu. Congratulation Kaklong, :) What a wonderful life I've had today! I wish it will be forever. May Allah bless korang tau. I love OMAR'S !

0 comments: