BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 29, 2010

Aku Sakit.

Tak siapa yang tahu. Perut aku sebu, badan aku panas, aku muntah-muntah. Semua taktahu. Mase dekat sekolah tadi, aku jaga budak form 4, huihh bercakap je keje dia. Takdo kojo laen. Apalagi, aku amek ah nama dorunk. Then, ada majlis memperingati arwah Cikgu Ahmad Izir. Lepsa tu, aku masuk kelas belaja Sejarah.

Waktu rehat. Aku makan aa, ternyata perut sakit dan sakit lagi, Tuhan jela yang tau betapa terseksanya aku. Lepas makan, aku terus bertugas. Pukul 10.25 a.m, aku halau budak ni masuk kelas, Danial Rosman, ttbe sepak kaki aku, untung aku tahan, dahla time tu aku tgh menyirap, hangin pasal laki tu, aku penampar dia dr belakang. Bukan niat aku nak penampar-penampar orang. Dah aku tgh marah, hangin. Kau g kacau aku buat apa.

Masuk waktu Science, perut sebu, badan panas. Dah effect kat kepale pulak. Aku dgn hanginnye masuk lh Makmal. Time tu kerusi kat belakang, so aku g lah belakang ng muka selenge, yele, orang saket. Suddenly, Farhan Iskandar sergah aku, aku terkejut ah. Aku jerit. Aku pukul dia sekuat hati aku, aku penampar dia kuat-kuat, padan muka. Sakit hati gilaa tau tak, Lemah semangat aku. Biadap betul. Masa waktu Science, aku tidur. Biasa Sir Lim Jit Suan marah, ni cam tau tau je aku sakit, aku tido jela, dah tak larat nak angkat kepale. Satu apapun tak masuk otak, bangun-bangun je dorang cakap 'Thank You Sir' . Patu waktu BM, buat Peribahasa, buat jela. Best jugak. Perut saket doee :'(

Waktu balik. Cari angah takde, aku letak jela buku aku kat dlm box tu. Sakit hati, Sumpah sakit hati. Patutnya aku yang cakap terima kasih kat kau, kau tahu tak? Bongok sungguh kau.

Qifa, lupakan dia, lupakan lupakan lupakan. Forget him. Bia dia dengan jalanraya dia sendiri. Lelaki memang tak pernah puas dengan apa yang dia ada. Sabar okay. -,-

- SUMPAH SAKIT SEKARANG -

0 comments: