BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 27, 2010

Ohh My Sweet BigFoot.

Hari ni. Dalam kelas aku dapat gulagula Ikin bagi. Hee. Aku seperti biasa mengatakan terima kasih Ikin. Then Subject Mathematic pun bermula, Ya Allah suka gila aku. Math tu da la Subject paling aku suka. Ok tutup cite. Patu Sejarah pulak. Cikgu Dayah cakap " Kamu ni pandai, tapi kamu cepat lalai " hmm. Entahlah, Patu waktu rehat pulak. Aku makan roti hotdogggg. Yummy perut tgh lapa, kene hotdog dengan roti, kenyang sepanjang hari hehehe.

Naik kelas, ini diaa, waktu Geografi. Masuk cegu relief. Hmm. Cikgu cakap. Lepasni belajar sendiri. Adoiiii. Kalaula arwah ada, mesti dia bangga dengan aku. Aku belajar sendiri ni :)

Masuk waktu Pendidikan Islam. Yes, aku suka aku suka ! Aku buat pembentangan. Then aku duduk. Paan buat pembentangan pasal Surah-surah Al-Quran. Aku kene berdiri. Sebab takdapat jawab. Nasiblaa kawan-kawan laki aku ade boleh tolong aku, kalau tak, dah mati sebab malu -,-

Harini jugak aku asyek terkejut dan menjerit, asal terkejut je aku menjerit. Asal aku menjerit je mesti terkejut, taktaw ah asal. Ade petanda tak baik kot? Siapa tahuu. Tadi paan kacau, aku duduk, buat keje. Dia datang. sergah dan ketuk mejaa, ape ke bengong tu. Adoi. Aku marah laa dia, pastu dia tacink. Patu ok balekk. Lenguh tangan menulis tadi. Abang pula di dalam kelas asyek terkejutkan akuuu je. Cakap pasal Faizul aka abang aku, harini dalam Sejarah you know, the FIRST time siap keje skolah. DALAM KELAS. menjerit diaa. Bengongg.

Sampai lah waktu baleknyee. Balek lah en, patu sampai umah, Online. Yang setia tunggu aku tu, Danial Daud, terima kasih laa kerana sudi menunggu. kaulah kawan dunia akhirat, Sorry.

Tamatlah ceritera aku hari ini. I Miss You. :'(

0 comments: