BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 30, 2010

Rinduuuuuuu :)

Menanti hari-hari menunggu kamu, dan aku masih setia. Ceh ayat takboleh tahan. Aku mengaku, Seriously aku memang jenis jiwang leleh dan aku takdapat nak mengelakkannya. HAHA. Kerinduan aku masih belum pulih, Rindu tersangat rindu yang mendalam. Hari-hari mimpi kau. HARI-HARI teringatkan kau. Kau kau kau. Kau adalah kau dan aku adalah aku dan aku tahu itu. hahaha

Sekarang pukul 10.40 pm. Rumah aku dah gelap sama macam bilik aku, Sekali sekala ulat lampu lalu di screen lappy ini. Dengan rileksnya dia berkata Assalamualaikum kepada aku, aku yang tengah lapar dengan segeranya makan ulat itu,eyeyeeekk. Takkan la aku nak makan. Gilaa apa. hahah

Sebenarnya, aku boring tersangat boring. Rakan baikku semua dah tidur. Mesti anda-anda terfikir bagaimana aku mendapat tahu bahawa mereka sudah tidur kan? Yeahh. Jawapannya,

1. Esok kitorang nak g library, tu yang dorang bersemangat sangat kot nak tido awal.
2. Aku mesej, seko pun tak balas, kurang asam betul.

Ape je yang ade mase Online? hmm. Hari-hari menunggu dan terus menunggu. Aku tak pernah jemu menunggumu. hehe. And sebenarnya jugak aku takde mood nak g library esok. Kalau bukan sebab Eykhaaa cetek, takde maknenye. Dia paksa aku. Sian pulak tak pegi kang, Aku dah lah sayang dia. HAHA.

Sayang seribu kali sayang, benci satu kali sayang, apebende yang aku merepek pun aku taktau. Nak kata apa lagi? Hmm. Goodnight kawan-kawan. Yang lepas biar lepas, dan yang akan datang tak siapa tahu, yang penting kita bersedia. Yeah. Aku pegang kata-kata itu. Aku tak perlu sedih lagi sebab aku dah ada dia, kawan-kawan yang berada di tepi. Cikgu yang berada di tengah and so on. Aku bersyukur apaa yang ada. Bagi aku cukup kehidupan aku sekarang.

Sedangkan lidah lagi tergigit, apa pula suami isteri HAHAHAHA. byebye Goodnight.

0 comments: